23.1.09

blog-4

oameni pe care ii vezi intiia data si ultima. si-mi pare ca am impartit cu ei jumatate din viata.asa de firesc si rapid relationez cu ei...si ma gindesc la destui oameni cu care ma cunosc de ani de zile si doar conventionalul ma ajuta sa-i suport...probabil si ei aplica aceeasi conventie...si ma gindesc ca , totusi, cei care promoveaza teoriile cu energiile negativ-pozitive au dreptate...ce conteaza cauza..efectul exista..
......
vine din ce in ce mai des un timp al parantezelor.in care fiecare lucru nu-l mai inghit natur.tre sa-l sfirtec si sa-l mestec pentru deglutitie.cred ca e doar o problema de papile gustative...
.......
conspect caiet de sarcini ...geometrie si precizie de prelucrare...analogie cu oamenii.. oare se pot aplica normele astea si la oameni ?geometria individuala ( forma, dimensiuni,culoare...) influenteaza precizia existentei ? asa se explica poate ca toti barosanii sint construiti diform ? artistii adevarati au indeosebi o constructie fragila..poate..
.....
"cei care ramin chiar atunci cind pleaca".de ce imi revine mereu in gind epitaful asta de pe crucea aviatorului vecin cu tata?...nu raminem fiecare cite putin in altcineva , intotdeauna, la plecare ..plecare mai apropiata sau vesnica..? si atunci , daca am dese plecari, nu risc sa-mi sfirsesc continutul ?...ce minunat ar fi sa-mi impart esenta si sa plec...plecarea ar fi asa de usoara...poate asa a fost ptr baiatul acela, aviatorul...ptr tata cum o fi fost ? incerc sa-l descopar in mine...
........
taifasuri...iubirea ca transfer energetic. de ce oare dumnezeim iubirea ? iubirea, cuvint poem ..iubire, pasi impreuna,pe sens unic...
........
singuratatea , apendice ptr combustia sinelui retrograd? singur cu mine cel uricios,obsedat,suspicios,bolnav,...supapa ptr refulat mizerii..o punga ptr vomitat la raul de inaltime sau de ape involburate ? timp in care , in loc sa-l pisez pe celalalt , ma pisez pe mine..vidanjorul relatiei..laboratorul in care pregatesc surisul matinal...doar ca imi dau seama ca ajung sa ma plac mai mult in singuratate si tot mai putin sint apt de surisul matinal. si atunci afisez un suris de cauciuc...exorcizare la purtator..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu