23.1.09

jurnal-5

De citeva saptamini bune observ la mine o duplicitate corp-spirit.se suporta unul pe celalalt fara cricnirile anterioare.pb ca in decursul celor doua luni de veghe s-a lenevit spiritual si inzdravenit corpul.somnul pe furate si la ore intimplatoare mi-au modificat ritmul biologic .dorm oricit si oricum.

Singur cu mine.ca o fuga de minele anterior in minele prezent.ca o vacanta a minelui titular americanii cu psihiatria de weekend au ceva dreptate…tot mai des vorbesc cu mine insumi si cum m-as spovedi…poate e razbunarea destinului.din clasa a xi-a nu m-am mai spovedit…tre sa o fac neaparat.pb dupa postul de pasti…pina atunci practic acest dialog interior…cu mine…un mine estetic,meditativ,melancolic,flescait ,neproductiv.parazit al filonului operativ din fiinta mea.
Se pare c e o refulare a lenesului din mine, atiata timp reprimat ca o forma de protectie. Un feed-back reactiv….o rebeliune fata de felurite esecuri.o asceza asumata…cred ca am pierdut razboiul cu oportunitatile .multi mi-au reprosat inflexibilitatea si o anume ciudatenie .realizez ca inflexibilitatea o am de la tata..sa faci asta asa, cealalta sa nu faci..mic copil, intr-un birou cu tata.functionarul tre sa stampileze o hirtie..manevra gresita si stampila aterizeaza la picioarele mele.ma aplec si o ridic cu grija si i-o intind omului. » esti fiul lui taica-tu . »..multam tata !

Rebel, uneori cu limba ascutita, mindru si neinduplecat..greu de influentat.nici la bine si nici la rau..catir..si sceptic iremediabil.ptr unii ( tema ei favorita ..) lup singuratic de birlog. Cred ca au si are dreptate.niciodata nu am fost in stare sa apartin cuiva..nici mie cred ca nu-mi mai apartin.sau nu total. De aici si scepticismul care imi declina curiozitatea si spiritul analitic.introvertit.pina cind ?

Prizonier al imaginarului ma simt ca intr-un simulator pentru realitate.programul asta implantat ma face sa ma misc in realitate ca intr-un acvariu. Omul cu un loc oficial linga mine nu se suprapune cu cel virtual.parca nu e asa sprintara,pufoasa si zurlie ca cea virtuala..si nici voce anu e lasciva ca cea de dincolo..si nici casa nu-mi ofera confortul, linistea si caldura celei virtuale..orasul e desiratsi murdar.nu pot sa-i am imaginea panoramica nocturna ..luminitele nu-s colorate suficient…

Cu o muzica ambientala in casti si ratacind printre bloguri..bloguri si muzica…viata virtuala in timp real…ca un moderator caruia producatorul ii urla in casti publicitate…si virtualul capata consistenta realului..realul se aplatizeaza , dedurifica,decoloreaza…devine un real de duzina,amovibil oricind cu virtualul..nu mai frige, nu mai tipa, nu mai doare,nu ma mai face sa pling, sa rid..sa-l caut, sa-l sorb,sa-l patrund..exilat in virtual, realul devine umbra sa de servici…

mereu paralel cu minele oficial…azi vad iarasi rolul grupului asupra mea…ma simt mereu inafara desi tre sa-i fiu inainte ….nu ma pot solidariza cu bascalia, flecareala ,insinuarile cu conotatie diversa..preponderent sexuala…parca vreau sa se termine repede adunarile astea …si sa fiu doar cu mine…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu