23.1.09

jurnal-3

trezire la 4 am.frunzaresc date cu inscaunarea lui obama.fast in stil american ..."timpul batailor pe umar a trecut...sa ne ridicam si sa ne scuturam de praf...." frumoase si simple fraze..impresie de multiculturalism..negri , evrei...cam prea multi din fiecare.....si michelle cu tinuta galben-aurie e cam prea imbracata..un cuplu elastic...fete de cauciuc..baluri..dans la sentiment ...sa vedem..

nedecuplat de la balul exiugoslav...suflet slav...ochi, ochi,...si iar galben intomnat...a cita oara ascult ?...ajunge...!? realizez ca un lucru nu exista decit printr-o anume proportie de consistenta...cantitatea nu conteaza.doar consistenta.altfel, e doar idee..

din nou acele momente de relanti matinal..ca in clipurile alea cu fata de ciocolata fina beyonce..

suna george..evidenta emotie in glas "l-am visat pe tataia...am intrat la el. era cu tine si dan pe pat...stii ceva .. am vazut ca pe un perete era scris fa o fapta buna ...plinge,plinge...ii zic lasa george, e ok.linisteste-te.incerc sa-l aduc la ale lui...nu prea reusesc..eu nu l-am visat inca pe tata. o fi suparat pe mine...si rememorez taifasurile inedite ale lui george cu tata...eu, niciodata nu am avut rabdarea sa-i ascult gindurile......sint oare doar un apendix al unui om adevarat ? ...

sa fac azi o fapta buna...planuiesc o fuga pina acasa la tata. cit timp acasa va insemna ptr mine casa in care m-am nascut ?.....

acasa.bela se bucura si ea copilareste.gestul ei de primire.adulmeca incaltarile...si brusc imi dau seama ca poate asta e o fapta buna...patul,...simetrici acolo....aprind o luminare si tac...poate dumnezeu va vrea sa-mi spuna ceva...poate la noapte..

...muzica ...o voce care ma invaluie..andreea berghea.una din putinele voci care te lipesc de radio...da ..si mai e una ..anca romeci...timpuri trecute..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu