11.3.09

dialog

"prea sus mi- ai dus starea aceea de bine, tu . cuvintele sunt cu tine sfirsitul, nu inceputul. dar ce cuvinte sa gasesc si unde ? in clasorul acela de cuvinte uitate ?
cu tine nu aveam nevoie de cuvinte . fulgerarea ochilor tai nu incape in cuvinte.si prinsa in ele se rostogoleste aiurea.stii asta ? sigur ca stii..
acum toate chipurile poarta masti ca intr-un carnaval grotesc. masti fade,neutre,straine.te caut sub ele . chipuri dragalase, chipuri perfecte , chipuri amovibile.atit.
prea sus mi-ai aninat privirea .doar atit mai vreau : coboaramio in jos .printre mastile astea disponibile. "

_in timp ce unii isi doresc sa inalte si sa se inalte,tu doresti sa cobori? ce ciudat!
_ciudat ? e practic
_atunci ciudata sunt eu...
_eu nu am spus asta.e bine sa-ti revii dintr-un blocaj .
_nope! prefer sa caut norii in continuare si cine stie....undeva candva poate o sa-i si calaresc
_norii, vazuti de jos sunt interesanti .vazuti de sus/prea sus sunt banali.perspectiva e totul.
_o data .....aveam vreo 19 ani....imi placea sa urc pe munte....am urcat pe o zi cetoasa sus la Omu......varful era deasupra norilor si la un moment dat am avut senzatia ca sunt ca niste perne de puf pe care trebuie numai sa intind mana sa le iau.....sunt frumosi norii vazuti de sus....mai ales in lumina soarelui
de sus totul se vede altfel....oricum mai frumos
_de sus ! ca sa fie sus, tre si un jos . dar neaparat al acelui sus.altfel nu simti fiorul departarii
_pai la ce-ti trebuie fiorul departarii daca inaltat fiind ai avut senzatia de apropiere?
_dar acolo sus ( susul ala pe care-l admiri tu ) prezentele sunt rarefiate, si cind acea prezenta dispare, ramii cu ochii in soare ( si la propriu ).ce te faci cu norii ( care nu-s toti de vata ) ?
_pai....fac parte din categoria celor ce inteleg ca orice are inceput are si sfarsit....si atunci stiu si am invatat sa ma bucur de ceea ce mi-a fost dat sa traiesc...atat cat este
si dupa....nu stiu.....sublimez in simtiri
_nu chiar totul este un dat.avem si noi datul nostru de vina
_o,da....dar nici asta nu ma face sa disper....pana si asta trece....dupa ce se consuma
_trece dar si ne consuma
_pentru ca nu intelegem ca este exact ce meritam.....rezultatul a ceea ce am facut sau am ales.....in general noi.oamenii,ne supraevaluam...toti suntem meritosi,nu? si atunci de ce ne pedepseste Dumnezeu? poate pentru ca avem de platit sau poate pentru ca avem de invatat....totul doar pentru inaltare,nu-i asa?
pana la urma toti nu vrem decat sa ne intoarcem acasa....
_acasa ! defineste acasa.pentru mine acasa e o locatie interioara
_pentru mine acasa e spiritul primordial .....e drept ca asa incepi sa-l cauti....in tine insuti
_prefer sa ma caute el pe mine.chiar si prin naluci.
_ei,atunci o sa mai stai mult si bine jos.....cu ochii la nori si stele....jinduind la starea de bine...poate ca vremelnic ti-o daruieste cineva....din moment ce nu-ti apartine,de ce te mai miri ca nu mai e?
_propui o autosugestionare ?
_doar autocunoastere...
_si cu ceilalti ce facem ? plonjam in noi si credem ca ne apropiem de ceilalti ? mi-e obscur..
_eu cred ca abia atunci poti darui fiinta ta daca stii de fapt cine esti si ce ai de daruit
de ce crezi ca cele doua se exclud?
_nu se exclud.dar , parafrazind niste cuvinte cintate acum prea intens,ocupat prea cu mine, cind mai am timp de tine ?
_asta se referea mai degraba la cei egoisti...asta era sensul...adica ocupat sa-mi satisfac dorintele mele
ceea ce spun eu....autocunoasterea....te faca mai atent la ceilalti.....nici nu-ti dai seama cand si cum te-ai transformat....e uimitor!
_autocunoasterea asta e un fel de epitaf . urasc asta
_pai....nu stiu ce sa spun...eu una nu am vazut lucrurile asa.....mai degrba ca si cum ai slefui o sculptura....cureti si cureti si-i dai stralucire....
_o stralucire interioara ..dar cine ne murdareste ? si nu devenim galateea propriului pygmalion?
_nu cred....sau mai degraba abia atunci aflam ca suntem de fapt nelimitati....ce-mi place chestia asta....sa -mi imaginez ca nu sunt corpul acesta....stramt,prea stramt....
_sintem nalucile propriului corp ? de ce strimt ? din cauza de nenoroc ?
_din cauza de limitare si neputinta....din cauza de prea multe nevoi....
ei,nu naluci....totusi traim in corp si nu se poate altfel....dar cata grija avem de el? cu adevarat...si noi suntem doar corp? ce e dincolo de corp? si uite,na....ajungi sa te intrebi cine esti...
eu ma tot intreb.....raspuns inca n-am gasit....dar stiu deja ce nu sunt....nu sunt corpul meu....nu sunt numele meu....hei...unde dai si unde crapa.....de la susul starii de bine uite unde am ajuns....razna prin balarii cer iertare
si-n ultima instanta era o traire personala si o amintire....gura mea sparta!
_ eu sint ceea ce altii sint si prin mine si din cauza mea. un pom sadit, o casa construita si o viata daruita.e mult , e putin ? nu stiu.
_nu e mult si nici putin....nu asta e esential....de ce traim? ca sa invatam o lectie....fiecare are lectia lui...
eu asa inteleg.....mii de pomi daca sadesti si nu ai invatat nimic din asta....degeaba
cinci case daca faci.....si ma refer aici chiar si la ideea de familie....si nu ai invatat nimic....degeaba
_cred ca nimicul asta e perpetua fata morgana a insetatului.dar drumul nu e cunoastere ? ceea ce am acum in suflet, ridurile fetii si bataturile palmelor nu e cunoastere ?
_pai nu la acumulare de cunostinte ma refeream,ci la intelegere...da,stim multe,dar cat intelegem cu adevarat?
_inteleg ca nu-ti place shania twain

_uite exemplu de iluzie....adevarul este ca o ador
_azi am descoperit lucruri noi . shania a evoluat . sau doar gusturile mele ?
_nu stiu....
uite...asta imi place mie cel mai mult
http://uk.youtube.com/watch?v=9B0AJwZtnls
_no comment.acum prefer asta.http://uk.youtube.com/watch?v=1Dv4QSPYj2o
dar pentru cit timp ? miscare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu