9.2.09

jurnal-13

ciudat.vreau doar lucruri inutile.da, oda inutilului..deja eu am devenit inutil.mi-am devenit inutil.si inutilizabil.a doua dimensiune a eului, inutilitabilitatea.sint inutil si indezirabil..liber ? liber esti doar de ceva..sa fiu liber de mine ?



privindu-te in mine..sarut paralel...simetric.vise de ciocolata..



lenjerie de muzici.idei aiurea , fara finalitate existentiala,fara implicare in azi,miine,nicicind..doar atit.senzatie de idee-altfel de senzatii, altfel de placere..placere senzuala paralela placerii ideii..sisteme independente ..inductii de placeri paralele...se poate ?
am o imaginatie senzuala.poate si de aici mereu impuls spre minimal abstract-linii abrupte, ciudat sfere nu..sfera e prea terminata, rostogol de tot si haos..ca un cintec al hazardului..ca o nuca cu miezul uscat...

2 comentarii:

Anonim spunea...

am decis sa nu fiu de acord cu concluzia ta de-nceput (zic eu zambind)
poate pentru ca lucruri inutile exista pur si simplu. sau poate pentru a zabovi o vreme asupra lor nu inseamna inutilitatea propriei persoane.
nu cred ca este om care sa nu se fi lovit de asta.
oare nu poate fi un popas/pas ...pentru a merge mai departe?

si fiindca pomeneai de ciocolata...m-am dus cu gandul la sarutul cu gust de ciocolata amaruie...

Anonim spunea...

poti fi oricum, in acord sau nu...e o senzatie personala...da , sarut ciocolatiu...dulce amarui..merita incercat..sau reluat

Trimiteți un comentariu