9.2.09

minunate lucruri ... inimi de copil...sunete de fericire....ochi de privit
noile printese

sint liniar de frint.apele limpezi ascund hauri.asa se spune.pe mine ma inspaiminta limpezimea, nu adincurile.cind nu mai pot pasi dincolo.cind nu mai gasesc niciunde un dincolo.si acesta sa fie unul palpabil,cu care ma pot masura, care sa ma si ucida.dar care sa ma lase sa fiu eu. uneori , e nevoie sa fiu liber de minele tu.uneori, minele tu devine obsesiv,posesiv,...si eu se simte mai singur atunci.nu mai are timp pentru un alt tu.poate doar o alta replica a lui tu inlantuitorul.monoton de tu...

u

sint doar o umbra.a mea, a noastra.in timp ce eu ma umbresc, tu te darui luminii...lumina care cauta lumina...ramin umbra luminii...ca un simetric ..ca un recul al luminii...

ma bate ploaia asta de vara de azi....stropi uriasi imi inunda fata..ma biciuie ..ma afunda in umbra mea...dar nu renunt la mine...oricite logii ma vor altfel...http://www.vitalitate.com/ki-om-logie.htm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu