2.2.09

jurnal-8

e bine ca am avut aceste zile .libere doar pentru mine .sint bune zilele petrecute cu mine .sint un tip placut pentru o petrecere prin zile .si util . ramin altii liberi de mine .ca de zahar sau alcool ...niste dulciuri si spray-uri ecologice si sanatoase...nu ma vad zahar si nici alcool..nu am consistenta combustibila ..sint combustibil pentru decolari...trepte impinse spre zbor..eu, ambalaj de racheta purtatoare , cazut si reciclat...

m-am gindit daca toata chestia asta cu scrisul aici e utila...mi-e utila...nu conteaza locul..undeva trebuie scris...e bine sa fie un loc sensibil unde scriu..in care e viata, desi nu pare..in care sint intrebari, desi par raspunsuri.in care sint sperante, desi par indoieli.in care nu sint singur, desi par.in care sint fericit, desi par disperat.in care sint oameni, desi par a fi doar umbre.e bine aici, da.vreau sa ma simt ca intr-o cusca cu vipere .invat sa supravetuiesc cu veninul....(si nu vreau sa fiu terorist..citisem ca agentii gru se antrenau alergind kilometri cu vipere la sin..si cu cadavre in putrefactie....ca sa ce apoi ?....sa schimbe lumea.sa infrunte alte agentii..sa aduca revolutii,....si in romania sau aiurea..afganistan..gaza..cuba...)
la mine e doar venin pietrificat .sau care incearca sa se purifice.sa se concentreze .in mine...pot sa fac anvelope din el..ca din latexul colectat de la copacii aceia...eu imi colectez veninul in interior...testez supravetuirea in mine.cobai ...cobaii sint eroi nestiuti..(am mai intilnit asta la mine.) eu sint propriul meu cobai.de uz personal .....un bigbrother cu mine live, necenzurat..

eu nu caut certitudini..ele sint statistici intimplatoare. se poate sa o iau in bot desi altora a reusit..tre sa fiu sceptic la extrem ca sa pot fi optimist minim.tre sa fiu melancolic gretos ca sa pot fi macar un pic coleric .tre sa fiu vulgar maxim ca sa pot fi putin manierat..nu, nu vreau maniere/bariere/banere..vreau naturalete exploziva...tre sa caut compania dilematicilor pentru a o gasi pe ce a unuia cu certitudini...da, citi mai multi oameni cu pb linga mine..pb de viata si moarte..nodale,cruciale..sa mi le copii si eu..sa si le copie pe ale mele..amalgam de crucial.(..salata zicea cineva ).si sinceritate dureroasa dar cicatrizanta.nu, extirpanta de-a dreptul..

suflete, ori rezisti, ori nu esti al meu ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu