4.2.09

jurnal-11

ginduri.ale mele , negre, stiu .negru nu e absenta luminii.e preaplinul luminii..unde e albul mai alb daca nu in negru ?negrul, suport de alb..fara negru , albul e neimplinit,nenascut,nealintat,nemarginit,nelipsit,- nelinistit...si ce poate fi mai tern si trist decit un alb neinsotit ? si cum ar mai fi negrul fara un alb de suportat ?....obosit de a se suporta doar pe sine..de a se inspica felurit...eroic negru linga alb ..bucuria albului de a fi liber linga alb..


si din nou placeri..rafinarea placerii,placere eroica ,bucurie eroica...neegoista , implinita..sfirsirea mea in altul..si fiintarea bucuriei depline..fara renuntari,fara oprelisti, fara compromis,fara retineri...pipait sublim toate minunile minunate nu au valoarea unui pipait .si sfirsesc toate in el.si incep din el minuni.sperante,gind liber,inalt...da, lucruri pipaibile,lucruri implinite...



ca sa pot fi un pic, ma agat de lucruri care sint.care traiesc prin ele insele.care imi confirma si existenta mea..in umbra lor ma pot vedea.. cu care pot rezona nu doar alatura..nevoia de alaturare rezonanta....ca si cum as pipai ..pipai , deci existam

cit e de minunat sa pot pipai o existenta...sa-i simt conturul , limitele , arcuirile,zbaterile,freamatul....toate ale ei dar si ale mele..numai ale noastre.intr-un anume fel...

viata pe terminate.nu o pot abandona.e deja abandonata tristetii.si singuratatii..poate si desnadejdii..si desradacinarii...daca pot sa-i mai ofer inca o speranta,nimic nu mai voi fi doar eu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu