25.1.09

singur,aici, acasa.de cind mi-am dorit asta…si acum urasc asta.defapt voiam o singuratate in 2,3,4, toti..ai mei.sa-i stiu aici,fiecare cu singuratatea lui..singuratate comuna.sa-mi umplu singuratatea cu prezenta lor.sa am suport.acum totul e prabusit.realizez ca ei insemnau doar un confort personal.atit de egoist pot fi incit sa ma agat de orice doar ptr a ramine in mine ?
De ea am avut nevoie doar pentru asta.pentru a-mi suporta singuratatea.
Ei au fost ,pentru mine,doar niste trupuri intr-o casa.am vazut in ei si am grijit trupuri cu reumatisme,ishemii si care trebuie sa manince.si sa-si ostoiasca pofta de o plimbare pe undeva…uitat in mine, sufletele lori mi erau invizibile.si cit de palpabile imi sint acum.prea tirziu ? poate si eu sint un trup fara suflet pentru ea.cine stie..poate si ea o sa atinga acest prag al insingurarii ca sa poata vedea ..sa se poata vedea..sa ne putem vedea.o mai fi timp ?

Singuri impreuna.cuvinte impreunate aiurea.asa le vedeam,asa ma jucam.joc sumbru.acum, cuvintele astea sint.si-mi dau seama ca prezenta ei fizica imi lipseste.sa se lipeasca de sufletu-i pe care-l port cu mine, caruia ii dau buna dimineata, ii aduc flori,ii zimbesc,ii cer sfat..ciudata aceasta fiintare inversa-de la suflet la trup.port cu mine un suflet si-i construiesc un trup.ce sa fac cu trupul acela ? ce sa-mi dea acel trup ? cind sufletul mi-e, cind pot face orice cu el.posesia trupului mi-ar fi ceva in plus ? as fi mai eu, ar fi mai ea ?
…………………………………………- ……….
Sint excomunicat din viata.am ratat intilnirea cu rindul lumii.am o viata anexabila si anexata uneia oficial recunoscuta..validata.cu pasaport…eu, calator clandestin.ma hranesc din cadavrele vietii oficiale..un gunoier ursuz.ce mai asteapta ? de ce nu m-au impuscat ?sint haios ? e mai placuta haituiala… ?
O sa-i scutesc de treaba asta murdara.o sa ma dispar.
…………………………………………- ……….
Pot sa topesc limitele,inhibitiile,prejudecatile ? sa-mi provoc placeri.sa nu le las sa fie intimplatoare. Ca un crush test .cite stele pot obtine ?
Am destule moduri de a-mi produce placere.dar o placere satisfacuta doar ptr ca exista tentatie.o placere din placere si pentru placere.satisfactie egoista.fara obligatii,fara consecinte de relatie.doar asupra mea :corp obosit,gust pervertit.
Doza minimala de placere procurata , ca o reactie controlata.furnizor de de energie ptr sistem.satisfactia proprie e autoconsum…e criza.tre redus consumul..
Cred ca trebuie oferite alternative si provocari noi corpului si spiritului. Sa le pot mentine in stare operativa.de reactie…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu