23.1.09

jurnal-1

orice depaseste azi, devine suparator. si autoenergofag.isi organizeaza propriile mecanisme de stabilitate temporala.isi este suficient siesi si ocupa spatiul si timpul celui_alt.
pot sa-mi limitez parcursul prin azi ca sa-i fac loc si lui miine ? sa fie un miine plapind, crud si avid de a fi.curios,naiv ,plin de tinte si idei....deseori ramin la un miine scortos,batrin deja si secatuit de sperante....trebuie sa fac ceva cu miinele asta .nu pot pur si simplu sa-l alung din istorie...e si el al meu si mi-l asum la judecata de apoi...
.......................
ce dracu mai vor si femeile astea ? au atitea si mai vor inca ceva.vor sa fie consumate .aperitive, felul I,II....desert..nu conteaza. doar sa fie intr-o farfurie...chiar si intr-un carton...probabil ca si ele spun acelasi lucru despre barbati....si despre femei...
oricum , daca te incurci cu o femeie, trebuie sa o consumi sistematic si total.orice firmitura te va pierde definitiv...
...................
zarva mare printre "jurnalisti " si "scriitori ". blogurile le fac mare concurenta si le reduc vinzarile. acuza manelizarea literaturii prin bloguri.azi , zapat iarasi pe blogosfera. sentiment similar cu rasfoitul cartilor in librarii.dar un fel de librarie interactivahttp://whitenoise4ever.blogspot.com/ .scris viu,in timp real.oameni tineri,pusti,oameni batrini...fara pretentii, doar cu intentii de comunicare.ei ,meseriasii, pling defapt moartea ideologiei oficiale...
................
azi, am intilnit un inger.privire de vis,chip angelic, miini de copil.plapinda,sfioasa isi conducea printre trecatori ingerasul .o clipa i-am intilnit privirea.si cred ca ochii mi-au zimbit. si cred ca doar asta stiau si puteau sa-i faca ochii: sa zimbeasca .ingerii astia tin lumea.ei pur si simplu isi fac datoria de ingeri :sa-si protejeze familia. raminem noi ceilalti cu intrebarile abisale de doi bani daca e sau nu e moral,bla-bla...
.................
dom-le am vazut eu in ziar.au zis si la televizor.argumente forte in orice discutie .si ei nu stiu ca aia la ziar si televiziuni sint priceputi si platiti sa perverteasca idei nu sa aduca argumente....
...................
muzica ma mai tine inca.daca imi place ceva,ascult , ascult,ascult...si gata .daca revin, e ceva in neregula cu mine.ei zic hit me.eu, doar ma urasc .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu