29.1.09

daca e blog, jurnal sa fie

* ANA - pref. „în sens contrar”, „din nou”, „în sus”, „în afară”. (< fr. ana-, cf. gr. ana) -Marele dictionar de neologisme MDN
~~~~~~~~~~~~~~
vreau sa nu reactionez la primul impuls.imi impun asta .sa mentin un timp de fermentare, decantare , incintare( toate sensurile asigurate de amovibilul i/a ), diluare, dilatare,deversare , pentru gind.reusesc greu dat fiind caracterul meu preponderent coleric ( cca 80%) .restul , e un soi de melancolic .si azi am avut un moment de testat reactivitatea mea .bosul , iritat tare pe unul din oamenii mei .trimite-l la psihiatrie si daca nu-mi vine cu calificativul normal , zboara urgent.in gindul meu , dumneata ar trebui sa fi inaugurat procedura asta. reusesc doar un il voi trimite la anamneza sefu'.

sedinta aminata de marti. analiza a caietului de sarcini pentru india .punct culminant :stabilire algoritm de calcul pentru sarcina maxima a masinii.se avanseaza citeva variante .propun analogia cu austria , care a dat rezultate.se accepta. se sparge gasca..pe hol, la o tigara , eugen : sa-ti pregatesti discursul pentru la toamna .o sa te ia dracu cu analogia cu austria...aia avea sustentatie..aici e pe rulmenti...inghit .imi propun sa merg la policlinica ptr o anamneza..poate o sa am noroc...

rolul terapeutic al colegelor femei...pacat ca bosul e cam misogin.ar trebui sa mai invioreze echipa cu ceva prospatura..(.deh, mediul de lucru ar fi altfel...birourile astea scorojite nu-s totusi pentru o femeie delicata si fina..).parca si acadul asta antebelic merge altfel sub degete de femeie...
miine e nasol.singurul vasile sarbatorit. (parca nu putea sa ma cheme altfel...dorin mi-ar fi placut..) .sondez dupa vreun grig sau nelu..ioc..tre sa-i scot pe astia la baut.si presimt ca se vor intinde pina spre dimineata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu