31.1.09

daca e blog, jurnal sa fie

caietul asta de sarcini ma streseaza...normal se face dupa tema de proiect.in care pui tot ce rebuie sa fie masina .la noi e anapoda..facem proiectul si apoi incropim caietul..copiem de pe ici pe colo si gat, ne-am spalat pe miini cu el..acum nu mai vreau sa fie asa..pun exact parametrii ceruti in tema.chit ca nu o sa iasa de nici o culoare..si o sa fie tambalau..prefer asta decit sa fiu luat de fraier de aia de la receptie...daca o sa schimb, o sa schib atunci, nu acu...si-mi dau seam de inutilitatea caietului asta...scrii frumos in el despre masina..e super, frumoasa, precisa, sensibila,agila, stie sa faca si sa dreaga..si la final vezi ca nu e decit o intimplare daca reuseste sa atinga parametrii minimi..o fi chestie de tehnologie sau de proiectare ? nimeni nu-si pune intrebarea ..toti bifeaza etapa in plan si-i dau bice...
.........
..biserica..slujba...viata de apoi...apoi , dupa...dupa ce ? dupa viata asta de aici..dar eu am aici si o alta viata...una paralela..multi o au..una in care pot sa fiu , in care sa ma joc asa cum mi-ar placea s-o fac si in cea ptr care este un apoi..tot un refugiu de pe autostrada..o oaza in desertul care frige si te nisipeste..
in care pot sa adulmesc esente de floare , boare de racoare umbroasa, sa -mi sterg naduseala cu servetele parfumate...dar pentru lumea asta nu mai e una dupa...deci ea nu se pune in rinduielile bisericii..nimeni nu o va pomeni vreodata..nimeni nu-i va aprinde o luminare...nu va exista...daca mai ramin mult doar in ea, voi ramine un excomunicat vesnic....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu