17.4.08

distanta eu_tu

o sa mai bat un pic campii. fiecare suntem si avem un Eu.si suntem sau devenim si un Tu. cu toate formele lor, mai mult sau mai putin ,de politete.in fond problema se reduce la distanta eu-tu.distanta interioara si exterioara.distanta spatiala , temporala, afectiva,posesiva. eu-l si tu-ul ca singura persoana sunt greu de decelat.mai totdeauna eu-l vrea sa fie dominatorul.sa subordoneze eu-l tu si pe toti ceilalti tu.sa strige tare : sunt EU , deci exist.tu-ul din noi e la mina eu-lui. acest tu din fiecare reprezinta oglinda unui alt eu:sot,iubit,copil,prieten,vecin,sef,coleg,etc,etc- , vrem sa ne impunem eu-l nostru, eu-lui celorlalti.prin diverse mijloace.incepind cu ceea ce numim iubire,continuind cu morala, religie, principii de drept,etc. si din lupta aceasta perpetua ( si creatoare in fond ) dintre eu si tu apare libertatea. ca izbavire si inceput.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu